26 September 2011

ramai isteri DERA suami

salam 1 Malaysia,salam 1 Bloggers.ecehhhhhhhh pembuka kata tak menahan yek.hehehe.amacam rini?monday blues?jgn nk blues sgt yek.kena semangat sket mcm i,i pakai seluar rini,sbb jap g nk kena siap-siapkan table untuk jamuan raye esok.weeeeee.

pg td i dgr HOTchat pg.sembang pasal statistik skrg ni,dh banyak kes ISTERI dera SUAMI.bukan suami dera isteri oke.aduhhhhhh sudah terbalik ka?mmg lah setahu kite suami tu boleh pukul isteri,tapi di tapak kaki sahaja,tak boleh lebih.tapi kalau bab isteri pukul suami ni cane nk cite eh?nk masukkan kategori apa untuk isteri tu eh?gangster?ganas?matang?tegas?

oh no no no no.i rase tu tak sesuai.setahu i,once kite dh jd isteri,nk tengking suami pon dh dosa.ni kan pulak nk dera suami tu,sungguh tak patut.sungguh tak takut dosa yek si isteri tu.tapi betul ke ada isteri dera suami eh?hmm sgt menakutkan kalau cm tu kan.cane lah gayanya dera suami,tak takut ke tibe-tibe suami tu terajang kamu.ich.kalau i,tak lah kot.kalau kena terajang,mau melambung.sakit oooooo.

moga-moga i dh kawen nt boleh jd isteri solehah,eceeeeeehhhhhhhh.amin.

jap g nk story pasal kenduri cukur jambul thaqif pulak =)


FAN PAGE saya! LIKE je.heee

18 comments:

KAMIHIDUP said...

sekarang ni macam-macam dah ada. anak dera bapa pun ada. hee. semoga menjadi isteri solehah, amin. :)

Niena Pengembara Ilahi said...

erk..sbnrnya kan,.... ada je tau ISteri yg dera suamai....prnah brlaku dpan mata sndiri....sbb dia cmburu sgt ngan ngan suami dia , suami dia tu ensem..rupanya dia ada mslah mental...

thanks :)

blh tukar2 :)

mOoN said...

mari kita sama2 jadi isteri yang solehah... amin... :)

aimi said...

jgn jd bg2 ye kak :P

Liyana Zahim said...

Mmg ada pon.. Ramaaaaaaaaaii.. Pmpn skrg da advanced.. Ada yg liyana knl tu.. Sume household chores suami die yg buat.. Tmsuk coking, lipat baju.. Can u imagine? Lau liyana laki da lama ceraikan pmpn cmtu..

Cik Kamoo said...

rara jgn mendera tau...hehehehhe

Cik Bambam said...

kalau lelaki pukul isteri panggil laki dayus.. kalau bini pukul laki panggil ape ek? bini durhakaaaa namanyaaa..huhuhhu

Nurnajwa said...

Haih, buat tkut je ble jd mcm ni. Bini-biniku gangster ;D

*semoga sis jd isteri yg solehah ;)*

Mama Gee said...

mama pun suka dera suami...haha..
dera suh makan apa yg mama masak je...dh kenyang pun paksa gak makan..sbb dh penat2 masak!

NM02 said...

dera mendera zaman skang dah jadi lumrah dunia

kakchik@ella said...

nk tengking pn tak sampai hati ni pulak nk dera somi? Hihihi

ArulchelseA said...

tk baik dera2 ni..kena plak suami lg la..

comelnye baby tu..

erysweetie said...

ery doakan rara jd isteri solehah nnt insyaAllah..hehe

cik fadh said...

tu yg wujud muvee bini2ku gangster . yg bgusnyer bini die semua taat pade suami pulakkk . hehe

Hana Soffelia said...

Haip beauty! ^_^
Setingga mana pun kedudukan seorang wanita itu di mata masyarakat tp lebh rendah kedudukannya di sisi Allah s.w.t jika ia mengingkari suruhan suami ke arah kebaikan dan tidak menghormati seorang suami, apatah lagi berlaku penderaan ke atas suami. Sesungguhnya syurga itu di bawah tapak kaki suami. Selamat beramal untuk menjadi para isteri yg solehah. ^_^

Hahahaha

L said...

ak harap ak jadi laki yg baik. aminn..

jom solat?
http://lolz-l.blogspot.com/2011/09/6-jahanam-2.html

diana said...

aminn.....:)
hehehe...
dera manja2 tak pe kot...
hehhe

Ct Arina said...

seakrang pun dah solehah. dah kawen nnt dpt la title isteri solehah tu. ahaks ;D

COPYRIGHT 2013 RESERVED FOR SAFURA.ONLINE.DIARY | DESIGN BY KAY SBK