10 July 2012

bulu kaki wanita & isteri !

selamat pagi,Assalammualaikum!
heee,sihat rini? i bangun lambat rini,
semalam kononnya tgk lah #mana hilangnya juwita
tidur lambat sket,then pg ni udahhhh bangun lambat.
kul 7.10am baru bangun,tu pon sbb terkejut tgk tingkap dh cerah.
apa lg,melompat lah bangun! nasib pg ni jalan xjem.
kalau jem mst skrg pon x sampai ag opis.

pg ni dgr hot fm,topik dear farah,
pasal bau badan isteri.aku pon x dgr sgt,
dgr kejap kejap je.tapi i x tertarik pasal bau badan ni.
tu dh biasa dh dgr,i tertarik pasal bulu kaki isteri.

ada 1 kes ni,isteri ni bercerai dgn suami pasal bulu kaki
isteri nya banyak.dan ex-suami nya ni boleh pulak bg
alat pencukur bulu kaki kat depan depan kawan kawan dia.
ahhhhhh malu nya,i yg dgr ni pon menyirap kalo laki i buat cm tu.
i kalau suami i tinggi suara pon dh nanges,ni kan pulak bagi
pencukur bulu kaki,ahhh sentap mak nak!

dan rupanya suami si pemanggil ni td bukan org melayu.
ohhhh no wonder lah kan,dye x tau wanita asia ni mcm mana.
ada setengah wanita asia ni mempunyai bulu kaki yg lebat ya!
jgn x tau ya,i pon ada gak bulu kaki,tp x lah lebat sgt,mcm bulu roma je.
nasib laki aku x pulak complain,sbb rasa nya dye x belek sgt
kaki aku.muahahaha,kalau belek tu segan jugak lah.
tapi kita kan x leh cukur bulu kaki,kan dosa,so biarkan jelah.
( *bulu kaki wanita yg lebat yg meyerupai lelaki boleh cukur #ustad kata )

tapi i rasa kalau nk bercerai sbb bulu kaki ni mmg x logik lah.
agak agak lah der,takkan bulu kaki pon jd sebab,
bulu kaki boleh sorok kot.tapi kalau lah kata sbb bulu kaki boleh
cerai mmg x mustahil.dlm dunia ni mcm mcm hal yg jd.
kadang2 tu yg x logik pon jd kan.ni pulak pasal bulu kaki.
yang penting suami isteri tu pandai pandai lah selesaikan dan
pandai lah menjaga hati masing masing.ecehhhhhh berceramah lak aku!
mcm dh kawen 40tahun je.

ok lah korg! bye!

oooopppsssss.



FAN PAGE saya! LIKE je.heee

27 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

dgr gak pg td..hihi..

LiNda said...

lor bercerai pasal bulu kaki je, ish..teruknye laki tu. Meraung linda kalo laki wat mcm tu, kejam tau.

cik fadh said...

huhu tetibe rase geli dgr pasal bulu kaki..hahahaha

ros_reeza said...

memang tak masuk akal kalau cerai sebab bulu kaki semata2.. huhuhu...

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

eh siapa retis tu?
tak malu betoll..selamba je

puan.mila said...

Mila pun ada bulu kaki..suami xkesah pun..amek tahu pun x..haha

Asz Miza said...

Erk..bulu kaki tak boleh shave eh? Tapi i wax..sama tak? Hehe.

Bazilah (^0^) said...

gmbar tak menahan hahaha.

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

hahaha, tak leh blah gambo..
tak seswai!.. hahahah

faraherda. razalan said...

Org kate, klu badan byk bulu...kuat seks. Yeke?

=p

X pe. Hikmah berganda bila jadik org Muslim. Tak perlu nak tunjuk kaki kat org. Tutup je seme. Kan?

Sue-Rya Qistina said...

hmmmm..actually bulu kaki ni klau sentiasa shave/waxing, bila tumbuh yg baru akan jadi panjang/menggerutu jugak tau. so, to play safe biarkan aje.

ntahlah, bila pk balik benda remeh camni x perlu la sampai nak bergaduh laki bini kot. klau bau badan tu yessss..mmg penting!

http://suriaqistina.blogspot.com/2012/07/proton-waja-terbakar.html

MizzTina said...

hadoi..bulu kaki pun jd isu cerai..

SURIA AMANDA said...

sib baik i xde bulu kaki..hahahaha....tp kurang ajar la laki dia...

Cik Tqah said...

kalau syg sume terima seadanya kann.. hihihi.. nasib xde bulu kaki

Syazlina Khairuddin said...

ntah2 ade pompuan laen..lps tu cipta alasan bulu kaki plak.. haha

KhaiRin : anies said...

lelaki tu mengada2 kot? pd hal mmg dia da ada yg lain..gn isu tu sbb nk kawen lain..who knows rite?

Ardini Humaira said...

isk3... bulu kaki pun nak kesah.. dah Allah jadikan cemtu nk wat cemana kan huhu

Sue Echan said...

wow... terang n nyata... bulu kaki itu unik.. hehe...

mas saari said...

akak pun dengar pasal ni.. entah apa2 kan, pasal bulu kaki pun nak cerai! cakap jelah elok2 kat isteri tu..

miss she said...

macam2 kan... tapi suami dia melampau kot bagi depan2 kawan.. tak jaga air muka bini langsung.. sadis tuii..

Cik Saila said...

veet kan ada..hehehehe..bulu kaki pun nak gaduh..pelik la..kalau bkn melayu xpe la,tp kalau melayu xleh la mcm tu..huhu

Mila Ahmad said...

macam-macam manusia ni kan ?

cik najihah said...

ngerinya..

~YUN~ said...

Hahaha,yun pn dgr ms on the way g keje,rasa mcm xrelevan,tp xsangka nowadays ader yg jenis cmtu,dgr cte suami die bkn orng msia pn,huhu

Yana Libra said...

perempuan jarang ada bulu kaki lebat kan~

Anonymous said...

teman ni pula nak isteri ada bulu kaki bulu peha bulu tangan bulu.

Anonymous said...

Sy pun suke tengok pmpuan bbulu kt lengan,kaki n paha,seksi,blh mbgkitkn shahwat.

COPYRIGHT 2013 RESERVED FOR SAFURA.ONLINE.DIARY | DESIGN BY KAY SBK