20 February 2013

Fizz Fairuz PUTUS TUNANG?

pergghhhhhh seminggu tunang dh putus,
yg penting, puncanya sbb tunang dye tu
ISTERI ORANG!

whoaaaaaaaa.
aku mmg xsuka gossip artis ni,
tp pg pg bukak hot FM,
topik pagi ada kaitan dgn fizz fairuz.

kononnya Fizz ni di guna guna,
selama setahun.
dan dye sendiri pon x sedar apa yg dye lakukan.
dan masa hari pertunangan tu,
dye kata,mcm mcm perkara jd,
dan dye penah ckp kat kwn dye yg dye
" x nak tunang "

whoooaaaaaaaa.
kesian dye,tulah,
kalau dgn almy nadia ritu mst ramai yg suka.
now,mst ramai yg tepuk tangan.

#02 Gambar Sekitar Majlis Pertunangan Fizz Fairuz & Azlyn Mallesia - ROTIKAYA

sape ada dgr hot fm?
betul x info aku ni?

yang aku pelik nya,
pompuan tu xtakut ke dgn status dye.
mak pak dye xtau ke yg anak dye tu isteri org.
dan nk tunang dgn org lain.
duhhhhhhh hukum mana yg kau ikut ni.
isteri org leh tunang dgn org lain.
ich.
pelik lah aku org org zaman skrg ni.

#04 Gambar Sekitar Majlis Pertunangan Fizz Fairuz & Azlyn Mallesia - ROTIKAYA
cantik orgnya kan.

so balik lah ke pangkuan suami,
mintak maaf lah kt suami.dosa tau.
hehehe.
pandai je aku nk nasihat org.

ok lah.bai!
nk buat keje.

p/s : kalau info aku salah,betulkan eh.heee.

FAN PAGE saya! LIKE je.heee

14 comments:

faraherda.razalan said...

Terus-terang, sy tatau pun Fizz Fairuz tu dah takde pape hubungan dgn Almy Nadia.

Mmmm...

shaFazie said...

kita pon ada dgr kt hot fm..
mungkin sume yg terjadi ini ada hikmahnya..

:: Mrs.Eady :: said...

balasan dari Allah!

nuyui a.k.a miss YUI said...

ada bc kata bini kedua..kwin kat siam.. mybe sbb tu fmly pom tak tau status anak dia.

MizzTina said...

kat paper dh kuar dik..

Anonymous said...

i noe bout her from a to z...mmg dosa..tp die xpnh dpt hak sbg seorg isteri..lg kesian..laki tu xnk ceraikan die..tp die idup aturkn diri die sndrik..die pn nk rasakan kbhagiaan..cume tlalu cpt die putuskan utk btunang..tak ikut hukum bagai...tu mgkn silap die..papepun dlm dunia ni bkn die org ptama buat..rmai lg..cume die btunang dgn artis tu yg kecoh kot..

Nor Suhaiza said...

nk glamer kot tu yg tng ngan retis...

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

macam2 hal dunia

Aty_Fared said...

Peerrgghhh...gitu la pulak...haaiihh..kalau tak tau hukum hakam mcm tu lah..hurrmmm...

Aeen said...

pmpuan tu pun xtau malu gak..gatal sgt...dah ade laki nk cari orang lain..huh

diana said...

ish2..tak de otak kot..tu yang tak boleh nak pikir mana salah mana betul artis ke,orang biasa ke kalau ada benda salah gini tetap kita kena ambik peduli.jangan fikir sebab dia artis je semua oramg nak bising..

mas saari said...

hukum Allah..
apa yg jahat akan terbukti dgn cepat!

Gerbang Serantau said...

Dgr kat radio pg tadi...terkejut! 'hukum karma' bak kata Almy Nadia.


selangor mari said...

Masalh skrg ni..fizz fairuz yg brbohong.

COPYRIGHT 2013 RESERVED FOR SAFURA.ONLINE.DIARY | DESIGN BY KAY SBK