13 June 2013

Fazura dan Shaheizy Sam bercinta?

kalau bercinta pon apa salahnya kan.
aku suka. *clap clap!

aku suka 2 2 nya,aku mmg dr dulu suka fazura,
dr cite Gol n gincu lg,Sam lak aku suka sejak
dye banyak berlakon skrg.tp lama jugak lah minat dye.
and bila dorg berlakon sama dlm Kisah Cinta,
owhhhhhh they r purrrfect match! i loikkkeeee,
aku dh khatam semua episod,
muhahahaha.even dh tgk kt tv,
kay opis mst aku tgk lagik.hehehe.
sbb suka sgt!

last week Shah dh luahkan perasaan.
alamakkkkk cair nya aku tgk.
best nya,ckp dgn mimik mimik muka skali.
haih~ labayu lah Sam, eh!
hahaha.

skrg kan kecoh kata dorg bercinta pulakkan,
ala mcm mcm lah dorg ni.dh artis.berlakon sama.
smt lah selalu keluar sama kan.xheran lah.
tp ada pulak yg kata dorg bercinta,
Fazura tu TMJ punya taw.jgn memain taw.
hahaha.TMJ pon i suka,Sam pon i suka,
cane ni.hahaha
*boleh je peminat tentukan jodoh artis?
hahahaha.kalau lah boleh.mst best kan,hee.


haih.dh lah merepek.bye!

FAN PAGE saya! LIKE je.heee

4 comments:

ieda immi said...

dia dowang memang sesuai .. tapi fazura dah milik TMJ huhu

Nurul Aziz said...

Fazura dgn tmj bukan dah putus ke? tu pasal fazura berlakon balik. heee..

Chekgu Azrine said...

Fafazura dalam citer ni lawa sangat

rina_mazlan said...

Faz ni mmg cantik. Bila nak kawin eh dia.... Btw i folo u.

COPYRIGHT 2013 RESERVED FOR SAFURA.ONLINE.DIARY | DESIGN BY KAY SBK