04 July 2013

Bonus hari raya setengah bulan gaji

pix_gal0

untuk bacaan lanjut.klik sini sumber

aku penah sembang ngan suami aku ritu.

 " syg,kalo eb dpt bonus raya best sikit kan,
leh blanja lebih sikit "

kikiki tu lah aku,kalo dpt bonus je mst suka!
hahaha.yelah,selain dr simpanan untuk raya yang kami ada,
kalo dpt bonus sket lg best,boleh lah buat peruntukan
duit bonus tu utk bajet perjalanan kami,
tambahan lg perjalanan kami jauh utk raya tahun ni.
aku raya kat kelantan tahun ni.sobsob.
no lemang n rendang di pagi raya.huaaaa~

tuptup td baca kat blog Chekgu Azrine ada pulak bonus raya.
yeeehuuuu.aku cek balik kat berita harian tu.
nmpk cm betul.artikel tu harini punya.
kalo betul alhamdulillah lah kan.sukanya aku!

kalau laki aku tau pon mst dye suka.
Alhamdulillah lg skali.
leh lah beli gaun lebih sikit kat princess.hehehe.
baju princess pon sume dh kecik.
aku jarang sgt beli baju kat dye,
yelah,nk kua pon xsempat kan.cane nk belikan baju.
nanti ibuu sopim baju princess manyak manyak ye syg.
aku rasa cm nk g GM Klang je nanti.
kat sana mesti banyak baju kan.beli je borong.
hah senang.lepas tu 4 bulan x yah beli baju dh.
hahaha.

neway,tunggu je lah duet bonus masuk eh.
tu pon kalau betullah.

Thanks PM.

habis lah aku kena kutuk ni.adoi!




FAN PAGE saya! LIKE je.heee

21 comments:

Papa Mifz said...

alhmadulillah...ringan sikit beban shopping raya nanti kan...:)

adrianna syaz said...

Yeay..ada bonus...ehh..sya plak yg gembira org lain dpt bonus..hehe..jdla..dpt tumpang2.:)

♥ Mrs. Secretary ♥ said...

Dear..nie tahun lepas punya berita ada org edit nie..huhuhu
buat masa nie belum ada apa2 pengumuman pasal bonus raya lagi...doa2 la bg PM murah hati nak bg kita bonus..;p

fazilzura said...

sonok nyew..

akk suke pi KWC cheras

Nafieza said...

ini tahun lepas punya rasanyer..xkan lar dah raya baru bonus nak dapat kan..

faraherda.razalan said...

Untunglah org gomen dpt bonus raya. Heheheheh!

Nafieza said...

Ini mcm berita tahun lepas jer.. xkan nak bag bonus raya kedua kot...emmmm

e k i n ♥ y u s r i said...

yeay!
suke!

Nurzakiah Hanum said...

seronoknya

εïзmummyHazaεïз said...

best arr.. akak nan hado, huhuhu Akak pon suke pi GM.. Best kan

e k i n ♥ y u s r i said...

lor, thun lepas punye ke?
kecewa

izyan al-za'im said...

rasanya ni berita last year punye... tp kalu betul lagi bagusss :)

zoora qushairi said...

Weee...kalau ada bonus...syok nye..hihi. Doa2 ye :)

Sue-Rya Qistina said...

syukur alhamdulillah..bertambah duit tabung kami... :)

Cik Puan Rara said...

@♥ Mrs. Secretary ♥hmm yeke tahun lepas punya.huaaa kecewa nya.doa doa lah dpt.

Cik Puan Rara said...

@e k i n ♥ y u s r i hmm kalau ni tahun lepas punya.mmg kecewa lah.

AnneRaini said...

kalau ada bonus akak suke..walaupun bukan akak yg dpt tp husband yg dpt..hehehe

Cik Eka said...

ni taun lepas punya rasanya ni kak..

kita belum dapat lagi berita pasal bonus nie.

hehehe

taun lepas, kat Perak, dapat juga saguhati. Tapi masa tu kita belum setahun services lagi.

Tahun ni inshaAllah la kalau ada. hihihi

ringan sket beban, leh buat tambah2 persiapan kahwin. hihihi

::EIDA:: said...

kalau dapat, syukur kan rara ;)

diana said...

kenapa raya kat kelantan??Rara punya kampung kat sana ke???kat sana pun ada lemang dan rendang jugak sekarang ni..siap ada yang jual tepi jalan lagi..

Ibu Lala said...

Kami yg swasta ni x merasa la nak dapat bonus ry ni. Syok la org gomen..

COPYRIGHT 2013 RESERVED FOR SAFURA.ONLINE.DIARY | DESIGN BY KAY SBK