01 February 2014

Ammar Alfian dakwa sudah ragut dara Puteri Sarah Liyana

Ammar Alfian dakwa sudah ragut dara Puteri Sarah Liyana -

Agak kasar juga komen-komen yang dimuatnaik pelakon Ammar Alfian di Twitter tentang bekas kekasihnya, Puteri Sarah Liyana.

Korang boleh baca sendiri screenshot di bawah.Menurut Ammar, dia mendakwa sudah meragut kesucian Puteri Sarah Liyana ketika mereka masih pasangan kekasih dua tahun lalu.

Adakah dakwaan beliau ini benar atau sengaja ingin menyindir Syamsul Yusof?Itu admin kurang pasti namun tindakan sedemikian memang kurang bijak dan bakal menyamarakkan lagi permusuhannya dengan Syamsul.


FAN PAGE saya! LIKE je.heee

22 comments:

Innanie Ariffin said...

agak keterlaluan lah dia ni? haih???
biasalah bila tak dapat macam-macam bunyik. Sekurang-kurangnya kalau mereka dah terlanjur pun, harapnya Puteri sarah dah bertaubat!

Suria Lekatlekitgurl said...

bagi akak la kan.. dia ni pun mcm komposer zulfikar masa penyanyi farawaheda nak kawen aritu.. Jantan kalau meroyan abis aib ex tu nak jaja tanpa sedar dia sedang jaja aib dia sendiri.. even benda tu pernah berlaku antara depa dulu bagi akak... tu sejarah & puteri sarah pun nampak lebih berubah kearah yg lebih baik bila dgn syamsul kira yg terbaik la tu. Kalau dgn si ammar ni belum tentu dia dpt bimbing puteri sarah dgn perangai meroyan tak abis2...

Abe Kie said...

teruk la. benda2 dlm kain pun dicanang di alam cyber.

nuyui a.k.a miss YUI said...

bila bersama dipuji

bila berpisah dikeji

truk laki mcm ni

Mysara Ab Rahman said...

mmg jahat btul la dye ni

Akeyla Azmi said...

astaghfirullahal'azim :((
takutnya......

azieazah said...

Siapa Ammar Alfian ni?

Muhammad Taufiq said...


Entri yang menarik.

Jom singgah blog saya awksweetgitu.blogspot.com :)

ewanthology said...

very 'bad boy' ...

lady scooter said...

nampak sgt mamat tu frust menonggeng bile x-nya dah nak kawen ngan orang lain.
tak kisah la ape pun statement dia, dia kena ingt... jodoh tu ketentuan Allah.
mungkin statement dia tu betul, mungkin jugak tak.
mane tau, bakal suami org tu boleh bimbing dia ke jalan Allah.. maka tu adalah lebih baik dari untuk si perempuan...
tak baik mencanangkan keaiban org... betul tak?

Aty_Fared said...

ciisss...durjana lelaki ini..

Rizziela said...

masalah ni

Chekgu Azrine said...

Kurangcajar btul ayat2 ammar ni ek..dr dulu penuh dgn kontroversi murahan dia nih..xbekenan sggh!!

Cik Puan Eka said...

die ni mcm nk mengeruhkan keadaan kan kak

Sya Mimie said...

aduhai.. bikin panas bnda2 camni.. kang mula la gado balik..macam2 cerita artis ni.. kalau dh ambik 'hak' orang tu pun, xyah la kecoh2.. kan mengaibkan juga tu..

Cho Zila said...

isyh kan tak elok cerita keburukan orang lagiler keburukan orang dan diri sendiri... isyh kalau marahpun janganlah buat orang berpransangka burukkan.. harapnyer jernihkanlah keadaann...

eima said...

ammar alfian ni sape ..a ku mls nk googles ... hmmm jantan desperate .. hihi

diana said...

dia ni memang teruk perangai..hidup dah macam orang putih walaupun dia hitam dan muka nasik kandaq.

Umi Qi said...

Takut baca komen dia...aduyaiii mcm2 sekarang nih kan rara...

Sue-Rya Qistina said...

hmmm..ni la manusia zaman skang, menyalahgunakan kemudahan media sosial yg ada

Anonymous said...

humm msing2 ada silap..he should thank to sarah sbb tk bkak story yg die da ragut ksucian sarah..kot mana pon wlupun prmpuan tu slh tp yg rse sakit tu adlh prmpuan..da lah hrga diri da tkde this guy mnjaja2 pulak..this guy ptt malu..dan brtaubat jgak,srah kn nk mula hdup baru..suda2 la,moga ammar ni diberi ptnjuk plak..n for sarah maintain je dgn pghijrahan...what goes around will comes back around..bkn dunia artis je..msyrakt skng ni belambak kesah mcm ni..da nak akhr zaman dah..

Anonymous said...

Salam 1 Malaysia, first of all SORRY TO SAY, all please be a Positive-thinking person, Don't jump to conclusion too early and judge a book by its cover, there are so much probability that could happen, as the admin's word "his account may have been hacked", huhh -.- NO WONDER why SINGAPORE could BEAT MALAYSIA..again please i'm begging all Malaysian not only about this topic, but for your life.. #Be a positive-thinking person #Comment in a better way instead of saying negative or unpolite words.. 2020 is coming soon dont show the same attitude as the past 10 years ago -.-..

Thank you so much, and forgive me if this comment make you all angry ><"

COPYRIGHT 2013 RESERVED FOR SAFURA.ONLINE.DIARY | DESIGN BY KAY SBK